Gvido tikko no Lietuvas saņēma BMW, tiesa, tas ir pilnībā izjaukts un salikts no nulles. Precīzāk būtu teikt – auto nav pat salikts, no tā pāri palicis tikai karkass un mašīna vairāk atgādina auto vraku. Braucējs sarunā ar «Apollo» atklāj, kas lācītim būs vēderā.
«Viss akcents tiek likts uz jaunā auto sagatavošanu. Projekts sākās Lietuvā, bet, lai viss notiktu tuvāk mājām un augstākā līmenī, pieņēmām lēmumu mašīnu salikt Latvijā, piesaistot «Race salution» kompāniju. Mašīna būs viegla, ātrā un plata,» stāsta Gvido.
Kāpēc auto meklēts tieši Lietuvā? Sportists saka, ka šādu auto var dabūt arī Latvijā, bet leišiem viss bijis kā uz delnas un tieši tagad.
«Šādu auto var iegādāties arī Latvijā, taču lietuviešiem bija pieejami visi tehniskie parametri, kas ir «GT-R» modifikācijai. Patlaban kuzavs izskatās kā dzelzs gabals, bet, kad uzliksim visu plastiku, tas izskatīsies citādāks. No E36 palikusi tikai čaula, dzinējs nāks par septiņiem centimetriem iekšā salonā, bet braucējs sēž pašā aizmugurē. Šādas mašīnas jau agrāk bija izstrādātas. Mums ir viss jātīra, jāpārmetina, bet šis karkass vēl tiks jaukts ārā, nebūs esošais jumts, mašīna principā būs no šķiedras. Auto saturēs sliekšņu karkass, grīda būs no metāla, pārējais no šķiedras, dzinējs būs vecais, bet mēs uzlabosim tā parametrus. Lietojot etanolu, panāksim vēl piecdesmit zirgspēkus,» jaunā spēkrata konfigurāciju ieskicē Gvido.
.S. Jau pavisam drīz uzzināsiet driftera plānus šajā sezonā, kā arī to, cik izmaksā auto iegāde un dalība drifta sacensībās, bet video var redzēt sportista pērnās sezonas BMW 328.
Pērn Elksnis plānoja startēt «1000km Grand Prix Riga» izturības sacīkstēs, taču plāni nerealizējās. Jau tagad zināms, ka šogad braucējs izies uz starta, turklāt piedalīsies ar šo pašu BMW auto.
«Auto būvēts diviem mērķiem – gan driftam, gan izturības sacīkstēm. Jau pērn mums bija šādi mērķi, bet nepietika laika, lai tos īstenotu. Šajā modelī iekšā būs 100 litru bāka, jāpiebilst, ka šosejas auto no drifta ne ar ko praktiski neatšķiras, tikai ar piekari. Mums būs divi piekares komplekti – driftam un šosejai, arī divi aerodinamiskie komplekti, bampers abām disciplīnām gan būs viens un tas pats,» norāda braucējs, bet auto salikšana ir atkarīga no tā, vai ir visas nepieciešamās detaļas.
«Auto var salikt kopā mēneša laikā, ar noteikumu, ka ir pieejamas visas detaļas. Ja detaļu nav, process var ieilgt,» stāsta mehāniķis. «Centīsimies līdz pirmajiem mačiem, jūnija sākumam, auto sataisīt. Tiesa gan, nezinām, vai līdz pirmajam startam viss iecerētais būs jau iekšā mašīnā,» piebilst Gvido kolēģis.