Klāt vasara – laiks kad daudzi no mums vēlas uzlabot savu izskatu un figūru, jo ļoti bieži cilvēki dzīvo saspringtu un mazkustīgu dzīvesveidu un rodas liekas svars. Bet kā notievēt efektīvāk un pec iespējas veselīgāk? Ir ļoti daudz dažādu diētu un treniņu programmu, bet lai izvēlētos sev piemērotāko diētas plānu – iesakām konsultēties ar trenneri vai diētas spēciālistu, lai nepasliktinātos Tava veselība.
Lai sāktu dzīvot veselīgāk un nomestu liekos kilogramus – centies ievērot ēdienreizes un ēst katru dienu vienā laikā. Ņem vērā, ka brokastis ir dienas svarīgākā maltīte, tāpec vienmēr pabrokasto.

Jo vairāk apēdīsi brokastīs – mazāk ēdīsi vakariņās. Turklāt, brokastīs vari ēst gandrīz visu ko vēlies un kas vislabāk garšo, jo dienas laikā šī enerģija tiks iztērēta pilnībā, kā arī organisms sāks jau strādāt, tāpēc arī enerģijas patēriņš sāksies krietni vien ātrāk, nekā, ja nebūsi pabrokastojis. Centies uzturā lietot tādus produktus, kas satur proteīnus jeb olbaltumvielas, jo tās ir ikvienam cilvēkam nepieciešamas uzturvielas un ir organisma darbības pamata elementi. Kā notievēt uzņemot kalorijas? Lai pēc iespējas vairāk uzņemtu olbaltumvielas izvēlies gaļu, pienu, dārzeņus un dažādus graudaugus. Ļoti svarīgas organisma labvēlīgai darbībai un svara nomešnai ir dažādas šķiedrvielas, kas šķel cietes.

Lai uzņemtu pēc iespējas vairāk šķiedrvielas ir dārzeņi un augļi, rieksti, graudaugi un pākšaugi. Atceries, ka šķiedrvielas novērš vēdera uzpūšanos un aizcietējumus. Bet vissvarīgāk ir tas, ka tieši dažādas šķiedrvielas palīdz atdalīt taukus un toksīnus no mūsu organisma. Ēdot veselīgu un šķierdvielām bagātu pārtiku Tu pēc iespējas ātrāk un efektīvāk spēsi atbrīvoties no liekajiem kilogramiem un uzlabot savu figūru – jautājums kā notievēt tevi vairs nemocīs.
Lai sasniegtu vēlamo rezultātu centies ēst bieži, nelielām porcijām un regulāri, jo vislabāk būtu, ja Tu dienā apēstu vismaz 4maltītes ar starplaiku līdz pat 4 stundām.

Pārēšanās un neveselīgi našķi jāaizmirst

Atceries, ka pārēšanās un neveselīgu našķu lietošanas biežākais iemesls ir izsalkums, tāpēc neļauj tam sevi piemeklēt un ja sajūti izsalkumu labāk izdzer glāzi ūdens tā nomierot sāta sajūtu.
Cīņā pret liekajiem kilogramiem ir jāuzņem vēlamie vitamīni un ļoti svarīgs ir vitamīns C, jo tas palīdz arī vielmaiņai, tāpēc ikdienas ēdienreizēs ēd dārzeņus un augļus, kas pilni ar C vitamīnu, piemēram, paprika, satur 4 reizes vairāk vitamīna C kā tomāti, un to ir viegli pievienot gandrīz ikvienam ēdienam. Vasaras laikā izvēlies pašaudzētus dārzeņus un augļus nevis pērc veikalā, jo bieži vien importa dārzeņi un augļi ir īpaši neveselīgi un pilni ar dažādām ķimikālijām, kas nelabvēlīgi var ietekmēt Tavu veselību un svara nomešanu.

Ļoti nozīmīgi ir dzert daudz šķidruma (vēlams ūdeni) un ikdienā izdzert vismaz 1,5 – 2l ūdeni, tā paātrinot vielmaiņas procesus savā organismā. Bet ja ūdens Tev negaršo – dzer zaļo tēju, jo arī tā ir laba ar savām vielmaiņas uzlabošanas spējām. Jāuzsver, ka tase zaļās tējas uzlabo vielmaiņas ātrumu līdz pat 20%. Kafijas vietā dzer zaļo tēju un sajūti uzabojumus daudz ātrāk.
Lai veselīgi nomestu lieko svaru un sevi nemocītu pats galvenais ir atrast diētu, kas būtu atbilstoša Tavai fiziskajai sagatavotības pakāpei. Esi pozitīvs un biežāk veic dažādas fiziskas aktivitātes, lai uzlabotu savu figūru un izskatītos daudz labāk. Ja visu darīsi pareizi un centīgi, tad noteikti nebūs jāsatraucās par to, kā notievēt un izskatīties labāk. Iepazīsties ar mūsu ieteikto programmu!

Please follow and like us:

Leave Comment

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *